marți, 31 decembrie 2013

Ca la 20 de ani..

E ultima zi si eu implinesc 20 de ani.

19 a fost frumos.Am iubit, am fost iubita, am reusit sa intru la facultate, m-am mutat in Bucuresti, mi-am castigat iar singura banutii in timpul verii, am aflat ca voi fi matusica de cavaler, mi-am pastrat prieteniile chiar si dupa ce toate fetele ne-am imprastiat prin toata tara.

Sa fiu sanatoasa..ca restul vin de la sine. 20 sa fie o varsta macar la fel de frumoasa ca 19..Nu stiu de ce,dar presimt ca asa va fi.

*Nu am uitat! Cum as putea uita?!*:) happy

La Multi Ani, draga, dulcea si desteapta mea domnisoara farmacista!
Sa ai o zi aniversara extraordinara, asa cum meriti!
Sa fii sanatoasa, fericita, pretuita de cei din jur si mai ales iubita de cine trebuie!*:) happy

De ziua ta, te imbratisez cu toata dragostea si iti dedic toate melodiile frumoase care au fost compuse pana acum!*:) happy
Te iubesc, M a mea draga! *
*Mail primit de la scumpa mea profesoara de engleza..mail care m-a facut sa plang.Asa au curs primele lacrimi la 20 de ani :)

Un comentariu:

Liuba. spunea...

e frumos sa incepi o noua experienta de fiecare data cand implinesti o noua varsta :)
e draguta coincidenta ca si tu esti la farmacie !!!