miercuri, 12 iunie 2013

Mail


"Mereu ma intreb, Kali draga, cum as putea sa iti multumesc pentru caldura, sensibilitatea si dragostea cu care ma inconjuri....iti sunt recunoscatoare.

Multumesc pentru poza noastra, micuta dar frumoasa...si cu niste suflete mari in ea...am inclus-o si pe draga de Laura aici. De abia astept si pozele de la cursul festiv sau cele oficiale, cum le spui tu.

Am ascultat Father and Daughter...da, chiar de suflet. Mie imi place enorm muzica duetului Simon and Garfunkel. O sa iti trimit si eu zilele astea niste melodii poate mai putin celebre ale lor dar la fel de minunate....bijuterii delicate, ca pentru sufletele noastre avide de frumos si absolut.

Ti-a spus cineva pana acum ce suflet deosebit, de pus la rana ai? Sau poate numai eu il percep asa?
Sa nu te schimbi niciodata, pentru nimeni....eu te voi pretui si iubi mereu pentru ce insemni tu cu adevarat.

Mult succes la invatat!"



De la scumpa mea profesoara de engleza..

Niciun comentariu: