duminică, 10 martie 2013

..

"E duminica..Ma gandesc la tot ce s-a intamplat saptamana asta si imi dau seama cat de multe s-au schimbat. Luni nici nu imi treceai prin minte, marti ma plimbam timida cu tine, iar ieri ma sarutai pe banca din centru.
Jumatate din mine e entuziasmata, jumatate e retrasa si nu stie cum sa reactioneze. Cand il vad cum se comporta cu mine, imi da impresia ca e un alt Ov..si totusi e acelasi care m-a ranit acum ceva timp. Ma intreb de ce nu a fost la fel si prima oara..
Mi-a dat parul la o parte si m-a privit cu niste ochi mari, plini de dorinta. M-a sarutat fix cum o facea inainte. Mereu mi-a placut cum saruta Ov. Nu era ca ceilalti. Imi dadea fiori cu un simplu sarut. Mi-a spus ca astepta asta de mult. De ce sa nu recunosc, simteam la fel.
Ma alinta mult. Nu ii raspund mereu. Nu pot. Ceva din mine ma opreste. Ma simt ca in scenele alea penibile in care el ii spune ei ca o iubeste,si primeste ca raspuns un simplu-"Bine".

E cam bolnav si cand il intreb ce face,primesc acelasi raspuns:"Mi-e rau". Nu-mi place asta la el deloc.Imi vine sa-i spun in fata sa fie barbat si sa treaca peste. O vizita la doctor le rezolva pe toate. Dar dupa imi aminteste cat ii e de dor de mine si nu mai scot nici un cuvant.

Azi te rog sa nu ma ranesti.Sa continui sa fii asa. Vreau ceva simplu si frumos..In clasa a 12-a nu am nevoie de nimic complicat. Nu am timp sama consum pentru nimicuri.
Ai grija de mine.Nu ma dezamagi. Atat vreau de la tine. Sa ma faci fericita.Iti mai dau o sansa,nu o risipi."

the xx-heart skipped a beat


2 comentarii:

Unknown spunea...

Sa speram ca valorifica sansa aia.

Unknown spunea...

ai ceva probleme cu blogul, incerc de mai mult timp sa intru.... cred ca ar trebui sa scoti tema animata...

sansele, intotdeauna vor fi