joi, 8 noiembrie 2012

Vreti sa stiti de ce mi-e dor de tata? Imi aducea garoafe. De ziua mea de nume si de ziua de nastere.
Tata nu prea era un om al cadourilor; nu ma deranja asta. Era tata, ce-mi trebuia mai mult? Imi lua garoafe si o ciocolata sau un dres. Ma lua in brate si imi spunea ca ma iubeste si altceva nu-mi mai trebuia. Imi puneam garoafele in vaza si le tineam in camera si cand ma uitam la ele zambeam..erau de la tata.

Mereu mi-au placut cadourile neasteptate, oricat de mici erau ele. Maria m-a chemat la banca ei si mi-a dat o ciocolata. Avea ochii mari si mi-a zis la multi ani , sa traiesc cu numele si m-a luat in brate. Eram topita cu totul. De aia o iubesc.


Eram singura acasa cu sora mea si ne-am luat in brate. Aveam lacrimi in ochi. Ce puteam sa spunem? Azi nu am mai primit garoafe. Nici anul trecut. Ne-am spus ca ne iubim si ca mereu vom fi acolo una pentru alta ..si nu ne-am dat drumul.

Sunt sigura ca tata se uita la noi si zambea.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Ti-a trimis o garoafa pe aripile unui inger in vis. :)

Kali spunea...

awww multumesc!!