sâmbătă, 6 octombrie 2012

Patru anisori

Nu sunt cea mai constanta persoana. Nu ma refer numai la blog, ci in general. Am abandonat scrisul aici de multe ori, dar m-am intors de fiecare data cu zambetul pe buze..sau lacrimi in ochi, povestind cate ceva. Face parte din mine. Uneori citesc postari vechi si-mi amintesc cu drag prin ce treceam. Inchid ochii si retraiesc acele momente.

Astazi ma uitam pe profil si mi-am dat seama ca luna asta fac 4 ani de cand scriu aici..Deci cam de prin a VIII-a..Nici mie nu-mi vine sa cred cat cam crescut si cat de repede a trecut timpul. Cat de mult mi-am dorit sa termin liceul si sa plec de aici. Iar acum..mai am cateva hopuri si am fugit de aici. Cu inima cat un purice, dar totusi entuziasmata.
Mi-ar placea sa opresc putin timpul. Cu bune cu rele, sa intarzii momentul. Desi stiu ca nu voi regreta decizia de a pleca de aici,  sunt sigura ca o sa duc dorul multor lucruri pe care acum, probabil, nu le apreciez cat trebuie.

La multi ani, dragul meu blog ! :)

'Si printre altele..Valurile erau muzica pentru sufletul meu. Stateam pe sezlong si ma uitam la stele. Erau asa de frumoase. Peste tot sunt la fel,dar la mare..la mare stralucesc mai tare. Ma inveleam cu prosopul putin ud, incercand sa ma incalzesc. Am tras de 2 ori din tigara cu gust de cirese si dupa am continuat sa ma concentrez pe stele si pe valuri. Eram mai libera ca niciodata. Eram fericita...'




Un comentariu:

Dreams are free spunea...

se pare ca este anul lui '4'. Felicitari ! :)