duminică, 12 februarie 2012

P.

Mi-am zis sa scriu un post si despre P., chiar daca mai am pe blog cateva parti din discutiile purtate cu ea.Probabil o sa va dati seama cine este..sau nu.

Am cunoscut-o in clasa a IX-a. Era o prezenta placuta si imi placea mult cum se imbraca.Avea gusturi foarte bune si imi tot spuneam ca vreau si eu o garderoba asemanatoare cu a ei.
Din semestrul al doilea am inceput sa vorbesc cu ea.Cred ca a fost o perioada de schimbare totala in ceea ce ma priveste.Am trecut prin atatea stari ca la un moment nu mai stiam cine sunt, dar incet-incet m-am redescoperit din nou. Am invatat atat de multe si singurul lucru de care imi era frica..era faptul ca nu stiu sa folosesc tot de una singura.Dar nu a fost asa.Am aplicat totul  aproape totul cand a fost nevoie.
M-a vazut fericita, dezamagita, emotiva, plangand, experimentand, m-a cunoscut din toate punctele de vedere.Iar eu m-am deschis din ce in ce mai mult tocmai pentru a vedea care imi sunt limitele.Jurnalul imi era plin de conversatii,tocmai pentru a incerca sa nu uit nimic.Apropo de asta,cred ca ar trebui sa recitesc acele pagini.
Intr-o zi nu ma puteam opri din plans si m-a luat in brate.De putine ori m-am simtit in siguranta si de putine ori imi era emanata atata energie si atat optimism.Atunci a fost una din acele dati.Stiam sigur ce sunt pentru ea,dar ea pentru mine insemna mai multe"persoane". Pentru ca ma atasasem.
Acum m-am mai detasat putin si e foarte bine asa.Ma uit cu drag la acea perioada si realizez cat de multe a scos la suprafata despre mine.Am intrat in hora singura si am iesit tot singura,dar cu mai multa incredere si cu mai multa iubire fata de mine.
Si cand mai am nevoie de un sfat sau de o vorba buna..stiu la cine pot apela

3 comentarii:

Who`s Xoxo spunea...

In viata intereactionam cu un anumit tip de persoane care ne ajuta sa evoluam, sa ne maturizam, sa sporeasca increderea in noi si care vor fi prezenti la durerea ta sau vei fi suficient de tare sa treci cu capul sus peste.cred ca tocmai ti-ai gasit soulmate girl;))

Kali spunea...

Well,pe acest soulmate girl il pot gasi multe persoane daca stiu ce sa faca.Eu ma bucur ca am dat de ea:)

Unknown spunea...

sunt anumite persoane care lasa urme adanci in sufletul nostru:)