sâmbătă, 4 februarie 2012

Like Pink says: so what?

Si ce?M-am schimbat.E normal.Am trecut prin atatea lucruri in ultimii 2 ani ca nu as putea sa le insirui pe toate pe hartie.S-au intamplat repede,am trecut prin atat de multe stari si pe drum am pierdut cateva persoane.Uneori nu am putut sa stau calma sa le explic ce e cu mine,am asteptat sa ma inteleaga singuri,alteori pur si simplu nu au vrut sa mai accepte langa ei persoana mea..noua.De ce?Paream prea diferita si nu credeau ca mai suntem pe aceeasi frecventa?Nu mai aveau rabdare sa tot fie langa mine cand ma vedeau iar in butonul cu melancolie?Nu stiu,i-as intreba,dar nu mai are rost.

De unii nu-mi pare rau.Departandu-ma de ei am vazut de la exterior o alta fata a lor.Poate ca nici ei nu ma recunosteau..dar nici eu nu ii mai recunosteam.Le mai cunosteam partile bune,dar cand le vedeam pe cele mai putin bune,ma intrebam cum am ajuns sa sprijin acele persoane in anumite situatii.

Pentru altii inca mai lupt.Desi ne-am departat,desi am ramas in urma cu anumite.."stiri",inca lupt. Pentru ca mereu am crezut ca prietenia adevarata exista si pentru ca cu ele am amintiri si promisiuni facute la care nu vreau sa  renunt. Desi dupa multe astfel de incercai tot primesc refuzuri,lupt. Poate pentru ca nu sunt pregatita sa accept finalul,sau poate pentru ca nu a venit. Sau poate doar pentru ca chiar avem nevoie de timp.


Acum..nu stiu unde stau.Am langa mine persoane la care nu ma asteptam..Si n-am langa mine tot persoane la care nu ma asteptam.Dar cum se spune,in final vom ramane doar noi...cu noi.Vad atat de multe in jur si imi dau seama ca in ziua de azi fiecare isi vede de treaba lui si atat.Nimanui nu ii pasa cu adevarat de tine.Si oricat de mult ar nega unii asta,este adevarata.

2 comentarii:

Who`s Xoxo spunea...

Ai intrat in aceasta lumea singura si singura o vei parasi, acum depinde de tine si personaliatea ta.
Eu nu te sfatuiesc sa mergi pe conceptia asta, desi nu e proasta doar ca iti va aduce de suferit iar tu ai 18 ani si planuri de viitor.Te astepta un bac apoi o admitere la facultate si o vara pe care trebuie sa o traiesti din plin.succes

Kali spunea...

@Xoxo-Nu stiu daca exact asta e conceptia mea..Am mers mereu pe ideea ca prietenii sunt o parte extrem de importanta pentru mine.Doar ca uneori realizez ca ma implic prea mult si dupa sufar.Si nu prea imi mai place asta.Asa ca prefer sa imi aleg persoanele de langa mine mai cu grija..