duminică, 16 octombrie 2011

Tudor Chirila.Vama.

 Stiti libertatea aia pe care o ceream,pe care vroiam sa o simt?Aseara a ajuns in mainile mele.Aseara a fost cea mai frumoasa noapte din tot anul acesta.

   Vama a cantat in oras,intr-un pub.Concertul a fost anuntat cam acum o luna,dar abia acum 2 saptamani am incercat sa imi fac rezervare,insa nu mai erau locuri deloc.Mi-am zis ca nu e nimic.Pubul e mic,si de afara se va auzi foarte bine.Asa ca impreuna cu alta 2 prietene,la ora 10 eram in fata.Afara cred ca erau maxim 4 grade,simteam frigul in tot corpul.Vama inca nu ajunsese,localul plin il astepta.
La 20 de minute dupa,o masina s-a oprit fix in fata noastra.L-am zarit pe Tudor Chirila la volan imediat.
-Lauraaaaaa.Tudor.Tudor e in masina.E la volan.Toata trupa e acolo.Adica aici.Aici!!
Aparatul era pregatit.Ne-am zis ca cum ies din masina,ii rugam sa faca o poza cu noi.Macar cu asta sa ramanem ca amintire.Vama se uita amuzata la noi din masina.Probabil avea si de ce.Eram inghetate,dar aveam un zambet tamp pe fata si privirea indreptata numai spre ei.La cateva minute dupa au coborat.Toti s-au strans la poza,aveau atatea energie in ei,zambeau cu atatea caldura,ca am zis ca nu o sa mai simtim frigul de afara in timpul concertului.Dupa ce ne-a facut un paznic o fotografie le-am spus celor de la Vama ca ii mai asteptam si la urmatorul concert,cand poate prindem bilete inauntru.
   Inainte sa intre in pub,au vorbit cu organizatoarea si au aratat spre noi.Dupa care ni s-a facut semn ca putem intra.Cu un zambet pana la urechi am alergat inauntru si am inceput sa cantam cu Vama cam 3 ore.3 ore minunate.Mama ma tot suna sa vin acasa,i-am spus ca plec odata cu fetele,ca sa nu ma intorc singura.Putea sa ma si pedepseasca cand ajung.Nu-mi pasa.Eram in Daily,cantam Vama,simteam fiecare vers,eram fericita.
Pe sarma,Fericire,17 ani,Cantec de gasit,Ultimul om..am trecut prin toate pana cand nu am mai avut voce.La Intre cer si pamant mi-au dat lacrimile.Nu stiam melodia pana aseara.
   Multumim Vama pentru un concert minunat,pentru o seara perfecta,pentru emotii,pentru fericire!

Niciun comentariu: