miercuri, 12 octombrie 2011

Alte lucruri noi.

Azi mi-am dat seama ca chiar m-am maturizat din anumite puncte de vedere.Ma auzeam vorbind fara frica,gasindu-mi cuvintele si descriind aproape tot ce simteam.Dupa ce am plecat mi-am dat seama ca am facut cel putin un lucru foarte important pentru mine:nu am plans deloc.Si e prima oara in 2 ani si ceva cand am purtat o conversatie deschisa,am atins si subiectul tata,si nu am plans.Pasi mici si importanti!!!
Am aflat ca am un mecanism cam ciudat.Nu recunosc lucrurile bune decat atunci cand ajung la pamant si ma dau cu fundul de el.Doar cand privesc in sus,si vad ce e bun..Ei bine,doar atunci spun ca da,am facut asta si sunt mandra.Trebuie sa cad chiar daca pentru un motiv mic,ca sa pot recunoaste importanta anumitor situatii.Si am constientizat asta cu adevarat cand la 5 minute dupa ce mi-a spus asta,a urmat dialogul urmator:
-Simt ca m-am schimbat.Eram mai organizata,eram mai..
Si apoi a venit replica pe un ton destul de ridicat si serios:
-Nu,nu te las sa faci asta.Nu te las.Nu ai voie sa te arunci iar la pamant fara motiv.Tu chiar nu esti constienta de cate lucruri faci?Crezi ca esti corecta cu tine?
-Uneori da,uneori nu.
-Nu ma lua cu asta.Spune-mi exact.Un procent.
-Bine,poate nu sunt atat de corecta pe cat ar trebui sa fiu.
-Pai si atunci?Kali,nu te mai las sa te arunci la pamant.Trebuie sa incetezi cu asta.Nu ai motive.Intelegi?Arunca toate ideile care nu mai au ce cauta la tine in cap.Gata,au expirat.O sa se imputa.E ca si gunoiul de acasa.Nu il arunci cand s-a umplut galeata?
Astazi spun acelasi lucru pe care il spun cand fac asta:sunt bine.Sper sa fiu si maine la fel.Uneori ma tine o perioada lunga,uneori nu.Acum sper sa percep totul cu mai multa maturitate.
Ma simt atat de bine cand ma eliberez astfel,cand persoana din fata se ocupa numai de mine.Rar am parte de astfel de momente.
ps:Scriu mai mult pe blog.Ma bucur.

(melodia nu prea se pupa cu ce am scris,dar asta ascultam).

2 comentarii:

Unknown spunea...

si eu ma bucur ca scrii mai mult pe blog>D:<

Kali spunea...

Multumesc:*.Ma bucur ca inca esti pe aici:)