luni, 22 august 2011

Sentimente si muzica.



Dupa parerea mea,acestea doua merg mana in mana.O melodie imi poate schimba total o stare de fericire in una de tristete si lacrimi.Si nu e nevoie de un intreg playlist,ajunge una aleasa bine.

Pot tipa atat de tare incat sa ma auda si vecinii pe Vama Veche-Vara asta,dar dupa cateva minute pot plange in hohote pe Yiruma-River Flows into you,sau pe Christina Aguilera-Hurt..Asta e un simplu exemplu.Mai sunt multe altele.

Pana sa ajung la varsta adolescentei nu am inteles ce impact are muzica asupra noastra.Pentru ca nu aveam un stil preferat,pentru ca nu stiam sa o apreciez,pentru ca nu dadeam prea mare importanta versurilor.Apoi sentimentele legate de muzica m-au lovit fara sa-mi dau seama.Au devenit o parte importanta din viata mea.

Stiu ca nu ma pricep la cantat,ca nu am voce,dar nu ma voi opri din cel putin a fredona ceva zilnic NICIODATA.

2 comentarii:

Unknown spunea...

exact asa sunt eu. chiar aseara mi-am distrus buna dispozitie cu 2 melodii pe care le-am postat si pe blog, Adele-someone like you si Hurts-The water.Ce sa mai, am fost buna de aruncat dupa aia :))
Da, muzica are un impact enorm asupra oamenilor, in special a persoanelor sensibile...

Cindyutza spunea...

Eu sunt maxim de acord :) Pe sistemul "Music is my religion."
Iar gusturile tale la muzica chiar sunt demne de luat in seama :) Pup