joi, 3 iunie 2010

Doamna X,

Cu sinceritate va spun,trebuie sa va mai revizuiti comportamentul.Inainte sa scoateti.."pasarelele"alea pe gura,ar fi frumos sa le..ah,da,ganditi.Sau..nu le ganditi pentru ca stiti ca noi nu va putem raspunde?Stiti ca noi stam si inghitim?Pai asa ca fapt divers,va respectam numai cand va vedem.In sensul in care facem strict ce trebuie sa facem,nimic mai mult.Dar in mintea noastra..numai respect nu avem pentru dumneavoastra.Si nici nu cred ca o sa avem prea curand.Probabil pentru ca suntem prea...lenesi.:)Adica,asta credeti despre noi nu?Cel putin despre mine,cu siguranta da.Puteti sa va bucurati putin,pe moment m'am simtit foarte prost,desi acum,ca ma gandesc mai bine,nu trebuia sa ma simt astfel deloc.Eu stiu ca am facut foarte bine,desi nu recunoasteti.Da,se putea si mai bine,dar pentru prima oara,a fost ok.Si nu numai eu spun asta,multe alte persoane o afirma.Ei bine,spre nefericirea dumneavoastra,acum ma simt extraordinar.Acum as putea sa nu va respect deloc.Eu m'am gandit ca sunteti putin simtita.Cineva mi'a spus ca se pune NE in fata.Nu am pus.Probabil sa va arat ca stiu sa va respect,desi nu meritati.Si probabil o fac pentru ca incredibil sau nu,imi place materia dumneavoastra.Dar nu imi place cum o predati,si cu ce o "presarati"cand o predati.
Deci doamna X,ar fi frumos,moral,de bun augur,sau cum doriti dumneavoastra,sa o luati mai usor.Si ca apropo,glumele dumneavoastra nu numai despre noi,ci in general,nu prea suntem bune.Radem ca sa va simtiti..bine.Sau ca sa nu plangem.

2 comentarii:

Ingerul tau spunea...

Fii si tu mai ingaduitoare,nimeni nu e perfect :)
Cu putina iubire si consideratie ne putem intelege bine cu oricine.
Incearca sa-i gasesti calitati , transfigureaz-o...:)
Incearca sa iti imaginezi ce ai face in locul ei...
Succes:)

Kali spunea...

Sunt ingaduitoare,o respect.Banuiesc ca este de ajuns.Asta ii arat,nu ii raspund,eu trebuie sa tac.Noi trebuie sa tacem.Ce as face in locul ei?As vorbi putin si despre alte lucruri,nu numai despre materia pe care o predau.Mi-as face timp sa ma inteleg cu ceilalti.