duminică, 9 mai 2010

Azi

Azi imi place cum imi este aranjat(sau deranjat!)parul.
Azi ascult Noisettes-Never forget you.
Azi sunt melancolica,dar tot azi tresar si incep sa dansez in camera.
Azi as vrea sa am o bucatarie,sa fie numai a mea,si sa incerc iaaaarasi sa fac fursecuri.
Azi mi-am invatat pentru prima oara,cu placere,la chimie.
Azi am sa termin cartea din Chic inceputa ieri.
Azi imi linistesc o prietena.Nu vroiam sa vina acest"azi"asa de repede..[ps:ti-am promis ca nu o sa iti spun"ti-am zis eu"Si ma tin de promisiune!]
Azi tai ziua de 9 mai din calendar,si le numar pe cele pana la vacanta.Mai sunt 37.
Azi am mancat 4 portocale.Si azi nu s-a terminat.
Azi m-am gandit sa postez o postare cu titlul"Azi"pe blogspot.

3 comentarii:

mirunky spunea...

ce ai patit?nimeni nu poate sa fie atat de bine dispus?
o stii pe tipa aia din GA care avea o tumoare ce o facea sa fie atat de fericita?...la tine tumoare e mai mica inca...din cate pot sa imi dau seama

Kali spunea...

N-am patit nimic.E frumos un "azi"cu o dispozitie atat de buna:))

Emma spunea...

Azi am inceput s-o citesc pe Kali
Azi am zimbit prima oara citind-o pe Kali
Azi m-am gindit la ieri
si la miine

Felicitari Kali! :x