miercuri, 28 octombrie 2009

Da sau..nu?


Sa-l chem,sa nu-l chem,sa-l chem,sa nu-l chem,sa-l chem,sa nu-l chem..sa-l chem?
A naibii intrebari.Mi-e dor de el.Sa-l chem?
Cand sunt doi nu arata mai bine?Daca era unul,era trist.
Cateva ore mai tarziu: Ok.Acum o ora eram foarte indecisa.De fapt,inclinam spre a nu il chema.Asa ca ma apucasem de tema la mate.Dar destinul mi-a aratat ca am voie/pot sa il vad.,caci m-a sunat el,intrebandu-ma daca poate veni pe la mine.[Am ramas masca cand am vazut ca ma suna.Pur si simpul mi-a stat putin inima in loc.]
Il iubesc pe baiatul asta de fiecare data cand il vad.Il iubesc pe moment,atat.Inainte,si dupa,nu.Doar pe moment.Nu stiu daca e bine,sau rau.Poate e doar o jucarie?Unii l-ar putea percepe asa.Eu nu il consider astfel.Pentru mine..e ceva frumos.

3 comentarii:

Unknown spunea...

Deci...mai bine îl chemi!:)

Catyyy* spunea...

cheama-l, daca il vrei, niciodata nu vei regreta !

Irra spunea...

si eu il vreau, dar de fapt nu-l vreau asa ca incerc sa-mi bag in cap altul. si ma gandesc iar la mircea :))